Posts tonen met het label Training. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Training. Alle posts tonen

woensdag 25 maart 2009

training 21 en 22 maart

<
Helaas is er deze periode examenstress in het land en kunnen Kjell en Imke maar een van de twee trainingsdagen meedoen, Kjell had dan nog last van een keelontsteking welke hem tevens enkele schooldagen kost.

Toch zondag goed gevaren tussen de sterke Nederlanders Mark, Kieran en Jort
a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEie3dXJobmeX9L7GjTbRhpsSwAF9xQqi_1r6GDt1hQ1EPG20seU-fnLpBqPEq-y5qVIVc4cFF5O4N2s-ybz8m_Z1kDuNAejc3BSVvwgW6hzBAQMNUKMWWqCZyVTOrPk_K5_xpdyVUU71JRU/s1600-h/_MG_9336.JPG">

Zelf nog eens een leuke sessie gehad maar tegen een uur of drie trok de wind aan en werd de 10,9 wel een beetje te groot, het fiets forensen werpt zijn vruchten al af tijdens het surfen )



hieronder nog een dia montage met foto's van Nadia en Tommy

woensdag 11 maart 2009

weeekend 7 en 8 maart 2009




Na een bijna windloze zaterdag training bleek er op zondag toch iets meer animo op het strand van Oostende te zijn. Enkele kiters waren al aan het op tuigen en aan de Twinsclub was ook al aktiviteit te bespeuren.

Optuigen en weg, in de voormiddag enkele lange ups en downs tot aan Raversijde, na de lunch waren er enkele teammates die het wat moeilijker hadden om op de been te blijven deels door de koude deels door vermoeidheid. De race omstandigheden waren explosief,scherpe ups en diepe down zortgden voor spectaculaire beelden

Na de training had Kjell nog wat energie over en storte zich op de golven met een EVO 74 en een 4.7 zeiltje.



Slide show en webalbum


woensdag 9 juli 2008

Shit happens

Gisteren heeft Kjell op een duistere wijze zijn kleine teen gebroken tijdens een slalom training op Broechem. Na wat oplap werk door een supersympathieke dokteres in het HH ziekenhuis in Lier kan hij er na een dagje of twee rust weer tegenaan.

zaterdag 5 april 2008

sessie donderdag 3 april 2008

Donderdag een korte middagsessie gedaan aan de Kabbelaarsbank. Kjell met Bic Techno en ik met formula. Enkele ups en downs gevaren gedurende anderhalf uur en toen was de wind op.

De snelheden waren niet bijster hoog:een goede 35km/h voor Kjell maar het was een ontspannende sessie en heel rustig op het water.
Raf

Carolien

Enkele ZSCers:Raf, Kristof en Carolien waren wat aan het lowwindfreestylen(pics komen nog)
Kristof
grtzs Pat