Posts tonen met het label gijpen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label gijpen. Alle posts tonen

vrijdag 13 november 2009

training aan de brouwersdam

Louis heeft een filmpje van de RSXers gemaakt
Ook zijn er nog een paar gijpjes gefilmd














grtzs pat